JEŚLI ZDECYDOWAŁEŚ SIĘ NA OTWARCIE SPÓŁKI
Będziesz potrzebował pełnej księgowości, czyli Ksiąg Handlowych
Pomożemy Ci w rejestracji dokumentów i poprowadzimy ewidencję w księgach rachunkowych
Prowadzimy wszystkie ewidencje wymagane przepisami prawa
Pomożemy Ci w rejestrowaniu zakupów i sprzedaży dla celów podatku od towarów i usług (VAT)
Sporządzimy deklaracje podatkowe i obliczymy miesięczne zaliczki na podatek dochodowy
Przygotujemy roczne sprawozdania, bilanse, roczne rozliczenia podatku dochodowego
Opracujemy politykę rachunkowości oraz zakładowy plan kont Twojej spółki
Sporządzimy raporty i zestawienia z wykorzystaniem narzędzi rachunkowości zarządczej

DODATKOWO MOŻESZ LICZYĆ NA NAS W KWESTIACH

Raportów z wykorzystaniem metody rachunkowości zarządczej

Uzyskiwania odpisów, zaświadczeń, wypełnianie wniosków redagowanie podań, odwołań
